Qesh - forum gier PBF

Gdy szara rzeczywistość po prostu nie wystarcza.

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 18-06-2011 21:56:12

 Sarpens

Stały bywalec

6281597
Zarejestrowany: 18-06-2011
Posty: 54
Punktów :   
Sesja: [Deus Ex RPG] Chaos w Europie.
Postać: Paul "Mike" Adams.

Mechanika: Magia

Magia:
Nazwa niezwykłej, niewidocznej energii. Nie ma ona żadnej określonej formy. Jednak sprawny umysł może rozkazywać tej energii. Magię można przemieszczać w dowolny sposób i nakazywać jej przyjmować właściwości dowolnych substancji. Na przykład mag może przemienić energię w tlen i wodór, a potem za pomocą odpowiedniej reakcji utworzyć z niej wodę. Równie dobrze może też wykorzystać te związki zawarte już w powietrzu. Maga ogranicza tylko własna wyobraźnia i fizyczne możliwości.
Nikt nie zna do końca charakteru magii. Wiadomo jednak, że zachowuję się jak energia elektryczna – przewodzi przez niektóre ciała takie jak woda. Niektóre zaś, tak jak kamienie – izolują ją. Ma też charakter cieplny – niektóre ciała potrafią ją szybko oddawać, niektóre zaś potrafią długo utrzymywać ją w sobie.

Znane przewodniki: woda, ludzkie ciało, zwierzęta, rośliny, Arma, powietrze, metale.

Znane izolatory: skały, kamienie szlachetne, plastik, beton, styropian, kauczuk, guma.

Arma:
Broń bardziej tajemnicza niż mogłoby się wydawać. Jak dotąd mimo że starano się zgłębić ją dokładnie wciąż nie można pozbyć się wrażenia, że coś jeszcze zostało. Oto zebrane dotychczas informacje
• Arma to dusza Strażnika. Około 90% procent duszy staje się Armą, pozostawiając 10% w ciele Strażnika. Jest to ważne, ponieważ ciało bez duszy jest martwe (istny żywy trup), nie posiadające własnej woli.
• Arma składa się z duszy, która - kiedy jest poza ciałem - ma własną, niezbadaną siatkę molekularną. Nie zdołano jej zbadać - wiadomo tylko, że dusza w ciele jest bytem bezcielesnym, kiedy zaś opuszcza ciało i formuje Armę stwarza coś w rodzaju siatki krystalicznej. To jak mocna jest siatka zależy od spirytualisty i jego obeznania z Armą.
• Arma zawsze przewodzi magię. Jest jednym z najdoskonalszych przewodników magii. Tylko wykwalifikowani Strażnicy obeznani ze swoją duchową bronią są tak w stanie manipulować strukturą Army, aby przewodziła ona magię zgodnie z wolą używającego. Jest to jednak trudne i wymaga dużych umiejętności (5 kropek w spirytualizmie)
• Magią można wpływać na rozmiar Army. Energia magiczna może wnikać do jej wnętrza i zwiększać odległości między cząstkami. Dzięki temu rozmiar Army ulega zwiększeniu. Dokonano serii testów i ustalono takie fakty: Arma nie może być większa niż sześciokrotność swojego oryginalnego rozmiaru, gdyż odległość między cząstkami jest i tak już wielka - kolejne powiększenie może doprowadzić do zapadnięcia się siatki i do zniknięcia Army (jest to ot tyle wkurzające, że marnuje się energia magiczna zużyta na powiększenie  broni). Dodatkowo, siatka powiększonej Army jest słabsza wprost proporcjonalnie do przyrostu wielkości (staje się tyle razy słabsza ile razy została powiększona.


Jesteś MG.
MG to taka lama co zawsze pisze pierwsza.


~Fatum

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.gwardia.pun.pl www.playmt2.pun.pl www.sek510i.pun.pl www.walecznykroliczek.pun.pl www.zulnicamazancowice.pun.pl