- B R O Ń -
Pistolet 10mm. Popularny rodzaj broni pomocniczej. Ten sporawy egzemplarz waży dobre 4,5 kilograma i jest najczęstszym wyborem zarówno cywili jak i kryminalistów. Typ broni: krótka Bazowe obrażenia: 10 Pojemność magazynku: 6 Zasięg skuteczny: 45m Zasięg maksymalny: 100m Odrzut: nikły Obsługiwana amunicja: 10mm
Wyciszony pistolet. Nieco lżejszy od normalnego pistoletu. Posiada zwiększony magazynek w stosunku do klasycznego oraz, rzecz jasna, wmontowany na stałe tłumik, którego w lufie w ogóle nie widać. Niestety znaczne wyciszenie zmniejsza siłę wystrzału - a co z tym idzie, także zadawane rany. Typ broni: krótka Bazowe obrażenia: 6 Pojemność magazynku: 10 Zasięg skuteczny: 45m Zasięg maksymalny: 100m Odrzut: wręcz zerowy Obsługiwana amunicja: 10mm
Mini-kusza. Ważący 7 kilo prostopadłościenny bloczek. Nakłada się go na przedramię wybranej ręki (bloczek jest wyposażony w skórzaną rękawicę podczepioną u wylotu) i odbezpiecza ramiona kuszy. I broń jest gotowa do użycia. Bełty nie przebiją co prawda żadnego pancerza, ale w przeciwieństwie do pistoletu kuszy można użyć jej w wodzie. Jest też absolutnie cicha. Ponadto "bełty" są tutaj mocno na wyrost. Pojedyńczy bełt jest długości 15cm, przez co często nazywa się je "rzutkami". Typ broni: krótka Bazowe obrażenia: 15 Pojemność magazynku: 4 Zasięg skuteczny: 15m Zasięg maksymalny: 30m Odrzut: brak Obsługiwana amunicja: rzutki, rzutki obezwładniające, rzutki-flary
PS20. Osobliwa broń plazmowa wynaleziona przez nieznaną organizację bezpieczeństwa, która jest nową generacją wyciszonego pistoletu. Z powodu rozmiarów wymagających ukrycia posiada w sobie jedynie jeden pocisk, a broni nie da się ładować. Jest mimo tego dość mordercza na krótkie dystanse. Typ broni: krótka Bazowe obrażenia: 35 Pojemność magazynku: 1 Zasięg skuteczny: 270m Zasięg maksymalny: 450m Odrzut: brak Obsługiwana amunicja: brak (jednostrzałowiec)
Karabin szturmowy. Broń bardzo krótka jak na swoją nazwę, zaprojektowana do walki na krótkie dystanse. Posiada bębnowy magazynek zamieszczony na górze z tyłu broni i małą wyrzutnię granatów podwieszoną z przodu (przy wylocie lufy). Broń jest długa na pół metra i przez to bardzo łatwa w manewrowaniu. Typ broni: długa Bazowe obrażenia: 3 (per pocisk) Pojemność magazynku: 30 Zasięg skuteczny: 100m Zasięg maksymalny: 200m Odrzut: średni Obsługiwana amunicja: 7.62x51mm, 20mm HE
Obrzyn. Popularna w organizacjach podziemnych krótka strzelba doskonała na krótkie dystanse. Posiada znaczny rozrzut, który uniemożliwia strzelanie na dalsze odległości. Typ broni: długa Bazowe obrażenia: 20 Pojemność magazynku: 4 Zasięg skuteczny: 20m Zasięg maksymalny: 40m Odrzut: średni Obsługiwana amunicja: pociski Sabot, pociski Buckshot
Strzelba szturmowa. Hybryda obrzyna z karabinem. Ta broń posiada bębnowy magazynek niczym stary karabin Thompson, ale ten ładowany jest amunicją śrutową. Prawdziwe monstrum na krótkie dystanse, umożliwia prowadzenie ogień ciągły. Typ broni: długa Bazowe obrażenia: 15 Pojemność magazynku: 12 Zasięg skuteczny: 20m Zasięg maksymalny: 40m Odrzut: spory Obsługiwana amunicja: pociski Sabot, pociski Buckshot
Karabin snajperski. Podłużna, celna broń. Tylko zawodowcom nie drżą ręce, kiedy z niej korzystają. Strzela się nią dosyć powoli, ale posiada naprawdę daleki zasięg skuteczny. Typ broni: długa Bazowe obrażenia: 20 Pojemność magazynku:6 Zasięg skuteczny: 550m Zasięg maksymalny: 900m Odrzut: średni Obsługiwana amunicja: 30.06mm
Miotacz ognia. Masywna broń (18 kilogramów) plująca podpalonym napalmem. Wyrządza paskudne szkody. Zbiornik napalmu, jako że jego ściany są niezwykle grube, jest wytrzymały chociaż dodaje ciężaru broni - jest podwieszony pod lufą. Obok lufy znajduje się drobny palnik, który zapala napalm. Niedoświadczone osoby mogą mieć problem z noszeniem takiej broni. Typ broni: ciężka Bazowe obrażenia: 2 Pojemność magazynku: 100 (pojedyńczych płomieni) Zasięg skuteczny: 6m Zasięg maksymalny: 6m Odrzut: brak Obsługiwana amunicja: kanistry napalmu
GUIDED EXPLOSIVE PROJECTILE GUN (GEP GUN) Potężna wyrzutnia rakiet sterowanych laserowo, którą celuje się z ramienia. Jest bardzo celna, jeżeli pozwolić komputerowi zająć się namierzaniem. Jest jednak masywna, w końcu 23 kilogramy to niemało, użytkownicy mogą mieć problemy z jej użytkowaniem. Typ broni: ciężka Bazowe obrażenia: 300 Pojemność magazynku: 1 Zasięg skuteczny: 270m Zasięg maksymalny: 450m Odrzut: potworny Obsługiwana amunicja: rakiety, rakiety WP
Karabin plazmowy To dopiero prototyp, ale bardzo niebezpieczny. Ciężki (23 kilo) i nieporęczny, wystrzeliwująca dość powolne, zielone kule szlamu wielkości pięści. Doskonała broń przeciwko powolnym celom. Typ broni: ciężka Bazowe obrażenia: 90 Pojemność magazynku: 12 Zasięg skuteczny: 270m Zasięg maksymalny: 450m Odrzut: średni Obsługiwana amunicja: magazynek plazmy
Pistolet pieprzowy Nazwa jest dosyć myląca. To nie jest pistolet. Przypomina dziwną mutację dezodorantu. Jego zadaniem jest wypuszczanie gazu, który obezwładnia przeciwnika. Typ broni: prymitywna Bazowe obrażenia: 0 Pojemność magazynku: 100 (mililitrów) Zasięg skuteczny: 2m Zasięg maksymalny: 2m Odrzut: brak Obsługiwana amunicja: zbiornik z gazem pieprzowym
Nóż bojowy. Typowy nóż ze stali nierdzewnej. Ostry i wszechstronny. Typ broni: prymitywna Bazowe obrażenia: 5
Pałka. Składana teleskopowo pałka ze stali zakończona gumą. Broń obuchowa policji rozpędzającej tłumy. Typ broni: prymitywna Bazowe obrażenia: 7
Miecz. Duży kuzyn noża. Typ broni: prymitywna Bazowe obrażenia: 10
Noże do rzucania. Małe nożyki służące do rzutów w cel. Typ broni: prymitywna Bazowe obrażenia: 10
Paralizator. Sprytna broń przypominającą nóż - z tą różnicą że tutaj zamiast ostrza jest czarny prostopadłościan iskrzący setkami woltów. Typ broni: prymitywna Bazowe obrażenia: 15 (ogłusza) Pojemność magazynku: 4 Obsługiwana amunicja: bateria do paralizatora
LAM (Lightweight Attack Munitions). Mały granat, którego głównym zajęciem jest eksplodowanie i powodowanie paskudnych ran. Jak każdy granat, może zostać rzucony albo przyczepiony do ściany, by zadziałać jako mina zbliżeniowa. Typ broni: materiały wybuchowe (podczas pracy z nimi) / prymitywna (podczas rzutu) Bazowe obrażenia: 500
Granat EMP (ElectroMagnetic Pulse). Nie czyni szkody organizmom żywym, jest śmiertelnym wrogiem wszelkich robotów, usprawnionych ludzi i instalacji elektrycznych. Typ broni: materiały wybuchowe (podczas pracy z nimi) / prymitywna (podczas rzutu) Bazowe obrażenia: 0
Granat gazowy. Wypuszcza on gaz obezwładniający. Skuteczny na organizmy żywe, nieskuteczny na roboty. Typ broni: materiały wybuchowe (podczas pracy z nimi) / prymitywna (podczas rzutu) Bazowe obrażenia: 0
Granat szyfrujący. Nie wybucha - wysyła chmurę nanorobotów, które dokonują sabotażu w robotach. Nanoroboty z czasem giną, ale dopóki żyją przestawiają wszystkie funkcje robota na atakowanie wszystkich celów dookoła - zwłaszcza tych, które przedtem były oznaczone jako "niedozwolone do ataku". Nie działa na ulepszonych ludzi ani na organizmy żywe. Typ broni: materiały wybuchowe (podczas pracy z nimi) / prymitywna (podczas rzutu) Bazowe obrażenia: 0
- R O D Z A J E A M U N I C J I -
- 10mm Zwyczajne pociski pistoletowe o niewielkim koszcie produkcji, mimo wysokiej skuteczności.
- 7.62x51mm Używany głównie przez siły zbrojne i porządkowe, dopóki nie rozpowszechnił się na cały świat. Ładuje się nimi karabiny maszynowe.
- 20mm HE Drobne granaty używane do czyszczenia strategicznych punktów z opozycji. Działko miotające nimi jest na tyle małe, by montować je pod bronią.
- pociski Buckshot Standartowa amunicja śrutowa do strzelb. Skuteczna na miękkie cele. Robota tym nie draśnie.
- pociski Sabot Pocisk wolframowy zdolny przebić się przez najmocniejszy pancerz. Jego profil balistyczny sprawia, że jest bardzo nieefektywny przeciw miękkim celom.
- 30.06 Bardzo celna amunicja karabinowa używana jako "jeden strzał, jeden mord" przez ponad 50 lat.
- rzutki Doskonałe na "morką" robotę z mini-kuszą. Niestety, ciężko jest kogokolwiek nimi zlikwidować.
- rzutki obezwładniające Nasączone płynem powodującym szybkie i niepowstrzymywalne rozluźnienie mięśni. Ludzie nimi potraktowanymi często tracą przytomność.
- rzutki-flary Zapalają się po trafieniu w cel, służą do oświetlenia strategicznych punktów.
- bateria do paralizatora Przenośna bateria do załadowania paralizatora.
- kanister napalmu Pojemnik pod ciśnieniem zawierający zgęstniałą benzynę. Bardzo łatwopalną benzynę.
- rakiety Rakiety stabilizowane żyroskopowo z ograniczoną funkcją korygowania ruchu w locie.
- rakiety WP Tzw. "wooly peter" od nazwy White-Phosphorous. Czyni minimalne obrażenia podczas uderzenia, ale uwalniana chmura białego fosforu zapala się natychmiastowo po kontakcie z powietrzem, powodując wielką ognistą eksplozję.
- magazynek z plazmą Magazynek wytłaczanego, magnetycznie uszlachetnionego plastyku, który może być podgrzany i wysłany z dewastującym efektem przez karabin plazmowy.
- zbiornik gazu pieprzowego. Trzymać z dala od dzieci. Pojemnik pod ciśnieniem.
|